stm32 registro trapeni

Středa Duben 12 11:15:31 CEST 2023

Tak vetsina lidi to nestuduje a normalne pouziva, nebo kdyz pisete
aplikaci pro PC tak si taky nastudujete jak se ovlada grafika, USB,
cipova sada, pamet atd?
Proste to beru tak, ze vyrobce poskytuje krome zeleza i zakladni SW a
ten pro bezne zamyslene pouziti vyhovi.
Nebo si vemte ESP32, tam nektere periferie ani moc dusledne
zdokumentovane nejsou a je pro ne jen API. Navic se toho s kazdou revizi
dost meni.  Navic neco vyuzivaji i vlastni subsystemy a moc se od
standardnich konstrukci v ramci FreeRTOS odchylit neda, aby fungovalo
WiFi atp.