Re: Ročníková práce - posouzení zapojení

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Duben 12 08:56:24 CEST 2023

S tím bych naprosto souhlasil, jen mi tam chybí jedna věc: To zařízení
po zapnutí nefunguje. Pokud ten stav není destruktivní, myslím si, že
prvním krokem je měřit napětí (proudy je často obtížnější, protože je
třeba něco rozpojit) a z toho vyvodit závěr, kde je chyba. U takto
jednoduchého zapojení by student mohl jen logickou úvahou přijít na to,
kde je závada a učitel (dobrý) na to musí přijít a lokalizovat závadu
"po telefonu".

Martin Záruba