Re: Ročníková práce - posouzení zapojení

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Duben 12 09:46:42 CEST 2023

zavisi kolko mate casu. U zaciatocnika je velmi pravdepodobne, ze
problem je sposobeny 1, so znizujucou sa pravdepodobnostou 2, a 3.
1 sa najefektivnejsie zisti tym, ze to proste skontrolujem. Az 2 a 3
postupnym meranim.
Pristupov je samozrejme mnoho. Niekedy je dolezita produktivita, niekedy
kolko hodin mam zaplatenych :-)