Re: Alizdroj (was Re: Ročníková práce - posouzení zapojení)

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Duben 12 05:11:15 CEST 2023

v teto souvislosti me uz nekolikrat napadla realizace laboratorniho
zdroje s "nulovym" sumem a velmi velkyn proudem za rozumnou cenu :-). u
me jen jako zdroj pro vyrobni testovani a kratkodobe mereni. jako
zakladni zdroj napeti s velkyn proudem pouzit nabijeci clanky lixx.
tenkrat jeste pouze dostupne A123 AA. chovalo by se to na vstupu jako
trafo s odbockama po 3,6-4,2V. sum asi ok, proud/cena ok, rozmer mini.
jen by to nebylo pro trvale nabijeni atd.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín