stm32 registro trapeni

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Duben 11 17:48:55 CEST 2023

Jak tohle vlastně přesně funguje ? Jediný případ, který mne napadá, je
zápis do CR1, kde se udělá nějaké nastavení, pak cosi jiného (v jiných
registrech) a nakonec se zde musí zapnout PE. Stačí při tom druhém
zápisu číst v cyklu ten PE bit dokud se nenastaví nebo musím ten čas
latence spočítat a před tím druhým zápisem počkat tuto definovanou dobu
? Jinak řečeno - projeví se zápis do PE okamžitě nebo to musí probublat
přes ten synchronizátor ?
Já jsem I2C použil naposled už před mnohými léty, takže fakt nevím, ale
v tom RM přímo doporučují použít Cube, což u jiných periferií nebývá. A
já jsem to už smazal, takže ani nevyzkouším co to generuje.

Mrazík