Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 9 19:04:49 CEST 2023

Jen pro zajímavost, teď mám na stola baterku z kola ( Yamaha)
10x čtyřparalelní kombinace, 3 roky v provozu , naježděno 2100km.
Teď vybito už po 8 km jízdy.
Měření po vybití je:
3,97
3,99
3,99
4,01
0,16
3,89
3,97
3,94
3,77
3,69

Ty čtyři články mají kapacitu  0,18Ah - měřeno na BT-C3100
Další čtyřčlánek namátkově vybraný 9,3 Ah, chci změřit všechny další.

Baterky naprd udělaná, balancér jen při nabíjení. Při vybíjení nic, baterku
odpojí vnitřní elektronika při napětí okolo 29V.
Zkoušel jsem nabít a vybíjet, už při zatížení 2A padne napětí vadného
čtyřčlánku na nulu asi za 3 minuty.

Bude se to blbě vyměňovat, je tam celistvý plech nabodovaný na články...
viz obrázek

Jen tak pro zajímavost - majitel si již koupil  baterku novou - za cca
6260kč.
Takže to vychází 3kč/km... pěkně děkuju to je vážně výhra to
"elektroježdění"

Nechápu, proč to není udělané "pořádně"...
Já dělal s Li-on 18650 a při "slušném" cyklování jsem se dostal na 4600
cyklů  pro dvoutřetinovou kapacitu...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>