Re: Test SMD na dětech:-)

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Duben 6 13:55:54 CEST 2023

Uhh,
tak toto ma zaujíma (robím deckám krúžok počítačov).
1. Aj ste ako-tak vysvetľovali PREČO to vlastne funguje?
2. Mali najskôr nejaký tréning spájkovania na nečisto?
3. Najskôr všetkým vysvetlíte kde čo naspájkovať alebo ste behali
head-to-head a každému zvlášť vraveli čo kam patrí?
4. Koľko deťúch ste tam mali?

Fotky zo spájkovania (nie detí, ale naspájkovaných DPS) by sa nenašli?

Vďaka.

p.j

št 6. 4. 2023 o 13:25 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):