Trackball

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 5 10:25:50 CEST 2023

Mě se místo trackballu osvědčil Powerball:-)

Kdysi to domů přines ňákej nájemník a po večerech jsme soutěžili kdo
natočí víc. Po čase jsem si všimnul, že mě už dlouho nebolelo zápěstí.
Po dalším čase přestalo časté točení powerballem a výsledek je, že se
třeba po měsíci nebo několika objeví náznaky problémů, je potřeba
párkrát zatočit a je zas na měsíc/dva/tři pokoj.

Ale kdysi dávno jsem používal na noťasu powerball, byl v porovnání s
ostatními větší a měl jsem rychlost nastavenou tak, aby se dalo na jeden
zátah přejet přes celej displej a zároveň se na pizel přesně trefit.
Bylo to super, i na hry, ale jen tehdy, když displej měl 640. Teď mám
někde 1920, jinde 2560 a určitě si časem pořídím 4K monitor. To by ta
koule musela mít třeba 20 cm:-) Jenže pak by její střed byl daleko od
tlačítek.

PH