Trackball

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Duben 5 11:23:43 CEST 2023

DD,

Pero som vyskusal zhruba take iste ako v tom linku.
Nevedel som si zvyknut na to ze sa divam pri tom na obrazovku lebo
pri kresleni perom sa vzdy pozeram na to co kreslim na stole nie na obrazovke.
Pero urcite nie je ono. A podla toho co som sa docital profici v CAD kreslia s trackballmi
aj ked nas projektant v Autocade uricte nie a to kresli 8 hodin denne  tak neviem.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, April 4, 2023 7:08 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Trackball

Zamysli se nad slovem "pen mouse". Já používám tento typ:
https://www.aliexpress.com/item/1005004952695856.html
(náhodný výběr stejného typu).
Za tu cenu jich mám kolem sebe rozházeno několik hrstí (v práci, v dílně, na stole, ...) a jsou vážně super.
Nejprve se mi nezdálo to velké rozlišení, ale zvětšující-se monitory a praxe můj názor změnili.
Co je špatné:
u tohoto modelu není mačkací kolečko, to mi v CADech schází.
jak je to na vejšku, tak to často shazuji, když máchám rukama kolem.
Co je dobré:
je to mimořádně pohodlné.
nikdo ti to nekrade a nepůjčuje si to, bo se to každému zdá divné.

Já používám levnou verzi na jednu AAA baterku. Balíček tesko baterek
(10ks) mám v práci na slabší dva roky, doma déle.