Trackball

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 5 10:53:27 CEST 2023

Mel jsem strasne problemy s predloktim ... pri hrani na baskytaru jsem
si na delsi hrani vozil tubu Voltarenu ... vsechno od klasicke mysi.

Nakonec jsem presel na vertikalni mys a od te doby o zapestich a
predloktich nevim.

Nakonec uplne nejlepsi mys je ta z Lidlu (mam tu v zasobe asi tri):
https://www.lidl.cz/p/silvercrest-ergonomicka-bezdratova-mys/p100359541

Ten "tacek" pod ruku z toho sundam a jinak vsechno jak ma byt. Baterky v
tom vydrzi urcite rok.

P.S. Take je dobre zkontrolovat sklon klavesnice...dalsi krok bylo totiz
zaklopeni nozek klavesnice, aby se ruce nemusely mod nadzvedavat.

RV