Re: OT: Delta 3D tiskárna

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Duben 3 21:45:39 CEST 2023

Tu verzi RB2Z co mám, tak je ventilátor na chlazení hotendu v extruderu
cca 30x30x10, upravil jsem na ventilátor 40x40x10 něco jako mk2.5. Druhý
ventilátor tiskový jsem dal šikmo jako průša, tam jsem vzal ty držáky.
Mírně jsou ty hlavy jiné. Z mk2.5 tam taky úplně nešla. I ten hlinikovy
chladič hotendu v extruderu je občas co výrobce jiný. Musel jsem
mechanicky posunout, celou Z.

Neplánuješ přidat senzor vzdálenosti trysky od desky ? Nebo nějaký
upgrade ? Od jiný designerů jsem se dozvěděl, že se jim to nevyplatí.
Proto nevím ani jestli je ještě někde v nabídce rebel.

Jirka