RE: OT: Delta 3D tiskárna

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Duben 3 19:09:51 CEST 2023

Na Rebel 2Z není 3 cm větráček, Rebel 2Z má extrudér stejný jako Průša i3 MK2.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Nesvacil Jiri
Sent: Monday, April 3, 2023 7:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Delta 3D tiskárna

Ahoj,

R2Z ok, ale ty tiskneš jedním ABS plastem, pokud se nepletu. Když to chceš střídat např. tam dát PET, tak potřebuješ trysku nahoru, v sliceru prušy to sice jde, ale počítá to až na tvůj tisk. R2Z jsem roztavil hlavu. Místo 3cm větráčku jsem udělal redesign na 4cm něco mezi pruša a R2Z.  R2Z mi taky tahala kabely, tak jsem udělal šroub jako prusa a kabely již netahá. Tisk na sklo je pro ABS paráda. Průša kecal s tím seřízením vrstvy, ale jinak taky není špatný.

Rebel se již jinak moc nerozvíjí, je tady velká levná konkurence a již se to nevyplácí. Nemá měření vzdálenosti tysky od podložky a pokud to tam chceš dodělat, tak si rozmyslíš, zda to za tu práci stojí. To je škoda.

Původně měl Rebel kabely od shora k extruderu, což pro nějaké výměny hlavy na využití  i jinak je dobrý, ale zase rebela už tak nepřestavím, znamená to celé jít od začátku... .

Jirka