Re: OT: Delta 3D tiskárna

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Duben 3 19:01:15 CEST 2023

Ahoj,

R2Z ok, ale ty tiskneš jedním ABS plastem, pokud se nepletu. Když to
chceš střídat např. tam dát PET, tak potřebuješ trysku nahoru, v sliceru
prušy to sice jde, ale počítá to až na tvůj tisk. R2Z jsem roztavil
hlavu. Místo 3cm větráčku jsem udělal redesign na 4cm něco mezi pruša a
R2Z.  R2Z mi taky tahala kabely, tak jsem udělal šroub jako prusa a
kabely již netahá. Tisk na sklo je pro ABS paráda. Průša kecal s tím
seřízením vrstvy, ale jinak taky není špatný.

Rebel se již jinak moc nerozvíjí, je tady velká levná konkurence a již
se to nevyplácí. Nemá měření vzdálenosti tysky od podložky a pokud to
tam chceš dodělat, tak si rozmyslíš, zda to za tu práci stojí. To je škoda.

Původně měl Rebel kabely od shora k extruderu, což pro nějaké výměny
hlavy na využití  i jinak je dobrý, ale zase rebela už tak nepřestavím,
znamená to celé jít od začátku... .

Jirka