Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 3 12:00:15 CEST 2023

Přesněji řečeno, ona je ta kapacita zpočátku hodně  podobná. Když jsem
rozebral úplně novou baterii  tak ty články byly skoro jeden jako druhý.
Ale časem tím, jak ten nejslabší je při vybíjení  "neoptimálně" zatěžován -
propojka, tak jde kapacita dolů. To opotřebení se pak časem  prohlubuje,
kapacita klesá.
Podle mě je největší problém, že v těch akublokách není nějaká pojistka ( v
podobě BMS ) proti podvybití jen jednoho článku. Akublok je odpojen, až
když poklesne celkové napětí.
Ale to už je napětí toho nejslabšího i   - 0,4V. A ten přepolovaný článek
je pak i rychle nabitý, pte ztratil kapacitu.
 Konkrétně např. tento akublok:
https://www.kolonozka4u.cz/kolonozka/baterie-samsung-36v-4400mah-q10-hoverboard-je-podobny-znamemu-vozitku-mini-segway--nahradni-baterie-pro-hoverboard/

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com