Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Duben 3 09:48:01 CEST 2023

Zjistil jsem, že hlavním problémem i slabého balanceru není to, že by v
dostatečně dlouhé době baterii neubalancoval, ale v tom, že závislost
mezi % nabití článku a napětím není u všech článků stejná. Jinak řečeno
pokud baterii vyrovnáte na 50%, bude na 0 rozjetá. Pokud má být na 0
vybalancovaná, musí být při 50% trochu rozjetá a to asi žádný balancer
nedovede. Pokud tedy nemá takový výkon, že stíhá balancovat v "reálnem
čase".

Martin Záruba