MECH: prutokomer - bylo jehlovy skrtici ventil

jurp jurp na volny.cz
Sobota Duben 1 15:15:41 CEST 2023

Pokud odolnost proti zanaseni, co tak zkusit ultrazvuk?
Na Alikovi se daji najit od ~$152 s dopravou. (napr. TUF-2000M-TS-2)
Ale 17 l/min v trubce 1", to je teda fakt dost malo.
Mozna by to vzal, nebo by se to muselo pripadne zredukovat.

JURP