MECH: prutokomer - bylo jehlovy skrtici ventil

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 1 14:43:26 CEST 2023

Já mám podobný, ale mosazný od Alíka.
Funguje dobře.
Proč tam chcete dávat tak strašný lauf jako 3/2", kdy máte tak srandovní
průtok?
To přece s minimální ztrátou dá i 3/4" provedení, řekl bych.

PL