MECH: prutokomer - bylo jehlovy skrtici ventil

Sobota Duben 1 15:54:19 CEST 2023

Jak vypadá zanešená trubka, než jí fakt musím čistit, si můžete
prohlídnout tady. https://vaelektronik.cz/tepcerp/provozvv.html#fotky2
Myslíte že v tomhle by ten ultrazvuk fungoval? On by měřil rychlost vody
a né průtok. V zanešené trubce bude rychlost nejspíš stejná nebo větší,
jen voda poteče menším průřezem. Předpokládám, že v průtokoměru je
vrtulka, ta by měla měřit opravdu průtok.
Jinak k tomu zanášení - ono je to takové blátíčko, co se nejdřív dá
vymýt větším tlakem vody. Všechno proplachuju tímhle udělátkem s
expanzkou. https://vaelektronik.cz/tepcerp/provozvv.html#fotky3
Po tom, co jsem loni v létě musel znova vykopat vsakování, jsem zjistil,
že je to stále někde přicpané. Kartáčem na lahve připevněným na 14 mm PE
trubku jsem protáhnul těch 20 m trubky mezi barákem a vsakováním. Po 7
letech provozu jsem tuhle trubku čistil poprvé. Povedlo se, ale už bylo
znát, že to blátíčko bylo na povrchu pěkně ztvrdlé.

Anděl

Dne 01.04.2023 v 15:15 jurp napsal(a):
> Pokud odolnost proti zanaseni, co tak zkusit ultrazvuk?
> Na Alikovi se daji najit od ~$152 s dopravou. (napr. TUF-2000M-TS-2)
> Ale 17 l/min v trubce 1", to je teda fakt dost malo.
> Mozna by to vzal, nebo by se to muselo pripadne zredukovat.
>
> JURP

>>> 5ml/min je porad zbytecne moc. rozhodne proti airbrush strikaci