Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Duben 1 14:18:06 CEST 2023

Asi jsem natvrdlý, chápu princip s indukčností, ale pokud tam není, tak
jestliže chci z většího napětí, (třeba v tom supercapu) dobít ten slabší
článek, tak jediným, co omezuje proud jsou odpory v celé cestě, ať jsou
realizované čímkoli. No a na těch se ten rozdíl musí přeměnit na teplo.
Je to nevýznamné nebo ta účinnost je pak bídná?

Martin Záruba