Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Duben 1 13:15:20 CEST 2023

Vydrží mnohem déle, ikdyž balancovací proud je 1% odběru. Ony ty aku
mají rozptyl kapacit kolem 5%, velká zátěž taky není pořád, takže vydrží
ne jen o rok, ale řádově déle.

Ale je potřeba nikoli kýblovou brigádu a je jedno jestli do cívek nebo
do kondů, to ale taky funguje, je to levný, malý, ale balancování trvá
tak o 2 řády dýl (mimochodem - používám to taky, je to levný a dá se to
dát všude, co je zapnutý je občas)
https://www.aliexpress.com/item/4000467536147.html
https://www.aliexpress.com/item/4001340590317.html

ale co má velkou zátěž, nebo jede často, tak bude lepší ten s toroidem
nebo supercapem, toroid už jsem sem dával tak supercap, ale ty hodně
lezou do peněz
https://www.aliexpress.com/item/4000841655633.html
https://www.aliexpress.com/item/33036949073.html