Re: Čtení polohy potenciometru bez AD převodníku

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Září 29 17:05:07 CEST 2022

Dobrý den,

kdybych měl více vstupů na procesoru tak by mohlo bít řešení pomocí
náhrady potenciometru otočným přepínačem , popřípadě jeho přepnutí
zakódovat (zmenšení počtu vstupů)

nebo

encoderu (přidej uber) a indikovat stav

nebo