OT Energeticke grafy

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Září 25 11:26:22 CEST 2022

takze vlastne shoda :-)
pokud se oprostime od zeleneho nesmyslu, bude cena elektriky zase v
pohode okolo 2kc. to treba me, co elektrikou i topim a spotrebuji cca
13000kWh delalo 26kkc rocne.  cca po 1/3 topeni, tepla voda, sviceni+pc.
   klimu bych pouzil v polovicnim vykonu topeni tak max. 20% casu proti
topeni a to jako luxus. kde je navratnost FVE pro klimu ? v nedohlednu.
jak se zacne realne pocitat je proste FVE zatim uplne mimo.
tomik.