OT Energeticke grafy

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Září 25 11:37:04 CEST 2022

Mně extrémní nepřipadá. Jakmile se nějaká ideologie začne plést do
ekonomiky, a je jedno jestli zelená, rudá nebo hnědá, skončí to
obrovským průserem. Představa, že to vyřeší nějaký zákon je úplně
naivní. Neexistuje člověk ani žádná jiná entita, která by uměla do
detailu předpovědět _všechny_ jeho důsledky. Ďábel je skryt právě v těch
detailech.

Mrazík