OT Energeticke grafy

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Září 25 11:09:59 CEST 2022

Zdravím,

tento názor mi přijde zase až moc extrémní - je tam několik věcí co je
pravda - především to, že musíme mít vybudovanou plnou zálohu za veškere
OZE (občasný zdroj energie), protože zkrátka na ně není spoleh.  Ale FVE
má smysl například ve spojení s klimatizacemi - klimatizuje se tehdy
když svítí slunce a pokud si uvědomuji, tak zvláště ve městech je zátěž
od klim docela výrazná.  Takže FVE svoje místo pod sluncem má.  ostatně
já si to buduju pouze za své a přesto mám pocit, že mi to vychází.

Ale pravdou je, že dotace křiví poměry - jak jsem slyšel hezké
přirovnání - dotace je jako transfuze krve z jedné vlastní ruky do
druhé, přičemž třetinu krve vybryndáme někde kolem.

Petr