OT Energeticke grafy

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Září 25 10:50:05 CEST 2022

porad nechapu kde se bere ta nekonecna energie k zduvodnovani, ze FVE je
v beznem provozu energetiky k necemu ? NENI ! v zime mesic
nezasviti/nefoukne a VSECHNA elektrika musi jet z jinych, stabilnich
zdroju = 100% a to za vyrobni cenu do 0,5kc. tak co se tu porad hleda a
resi ? naopak v lete, kdyz se netopi atd. takze je elektriky porad mene,
kdyz prejde pekne rychle a "sikovne" mrak pres par FVE poli, tak to sit
proste nerozdejcha. cim vice FVE tim bude hur. nastesti uz ted jsou
mista, kde si FVE diky dratum/pripojeni uz nepripojite a nikdo do
novejch investovat nebude. vyhodte ze vseho dotace, nechte zit FVE jen
za svoje penize a problem je vyresen. zadna "virtualni baterie" neexistuje.
FVE je hracka a kseft pro par vyvolenych, kam zbytek sype svoje penize,
co by mohli byt pouzity lepe.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65