Re: skutečná přesnost těch lepších multimetrů

Středa Září 21 11:13:07 CEST 2022

Myslel jsem si, že to tak nějak bude. Takže měřák počítá střední hodnotu
z něčeho, kde bylo třeba pár vzorků mimo rozsah a tu limitaci nemusí
hlásit? Pak je to opravdu pro tyhle účely nepoužitelné. Teď mě napadlo,
doufám že tam měli průměrování na střední hodnotu a né nějaké true RMS.
Ale to už by měřilo úplné hovadiny.

Anděl