Re: skutečná přesnost těch lepších multimetrů

Středa Září 21 11:06:11 CEST 2022

V té baterkárně je problém jednak s impulzním rušením v řádu stovek KHz
až jednotek MHz, ale je to odrušené tak, že to u EMC prošlo. Ale druhá
věc a to jsem chtěl vědět (obecně, měřící protokol nám neposílají tak
fakt typ měřáku nevím), když má DC průběh střídavou složku (cca
trojúhelníkový průběh na 300 Hz) větší, než je ta DC, pokud dochází v
těch max a min hodnotách k přeplnění převodníku, při tom DC složka je v
rozsahu, jestli tyhle přístroje to přeplnění hlásí, případně jestli si
přepnou rozsah na větší. Protože to jediné mě napadá, že by mohlo dělat
problém.

Anděl