Re: skutecna presnost tech lepsích multimetru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 21 11:15:35 CEST 2022

Ako aj Dano vravi, DC merak meria DC napatie. Ak do neho pripojite cokolvek
ine ako jednosmerne napatie, tak ukaze uplne cokolvek. Nie je rozumne
predpokladat akykolvek konkretny mechanizmus, ktorym meraju.

Takze bud musite odstranit tu nasuperponovanu zlozku nejakym externym
obvodom, alebo to merajte niecim ako osciloskopom a dodatocne to spracujte.

wek