Re: skutečná přesnost těch lepších multimetrů

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Středa Září 21 09:35:44 CEST 2022

Existuje něco jako "ethalonové měřidlo" a to se kalibruje vůči
přesnějšímu "ethalonovému měřidlu" či nějakých kalibrů, přípravků s
větší přesností. Samozřejmě pořád dokola na pořád přesnější přístroje.

Takže je otázka co měli v laboratoři a kdy to prošlo kalibrací a na jaké
rozsahy, jaké měřené body, při jakých frekvencích, teplotách ... .

Bohužel asi na tu malou baterku v úvozovkách možná těžko budete něco
hledat co mají zkalibrováno i v těch laborkách.

Jirka