Re: skutečná přesnost těch lepších multimetrů

Středa Září 21 10:36:45 CEST 2022

Ono je vůbec zajímavé být u zkoušek a na vlastní oči vidět, co to může dělat
za psí kusy.Jednou jsem byl v EZÚ u zkoušky odolnosti našeho zařízení proti
chvění a vibracím.Nebo třeba u odolnosti různých tuků a olejů proti nízkým
teplotám.
Jsou experti co mávnou rukou a: "To je zbytečné, já vím, že to vyhoví". Znám
takové.Oni za to odpovídat nebudou.
"