RE: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Září 16 10:55:50 CEST 2022

Je tam nějaká logika, jak tomu přidání do combined delivery pomoci?

Třeba volbou jiného typu přepravy? Nebo je nutné objednat u jiného prodejce?

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Tuesday, September 13, 2022 4:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Dekuji (nevim jak to napsat dostatecne velkymi pismeny) Ja do ted povazoval appku za naprosto zbytecnou, nepouzitelnou a na .... Porad si myslim, ze je spatne pouzitelna (pokud si nekoupim tablet s 24" displayem misto telefonu), ale kdyz si to zpracuju na PC, nahazu do kosiku a az pak pokracuji v telefonu - tak jsem tam schopen zjistit to combined delivery - coz je super, bomba a parada.

Ted jsem si s tim chvili hral a - presne jak pisete - tak nektere veci do toho combined strci a nektere ne. Hral jsem si i s tim prikladem, o kterem jsem psal. Hodil jsem znovu ty 3 veci do jednoho nakupu a 'combined delivery' ukazoval totez jak byla realita.

Fakt dekuji

Marek