Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Září 13 16:23:03 CEST 2022

Dekuji (nevim jak to napsat dostatecne velkymi pismeny) Ja do ted povazoval
appku za naprosto zbytecnou, nepouzitelnou a na .... Porad si myslim, ze je
spatne pouzitelna (pokud si nekoupim tablet s 24" displayem misto
telefonu), ale kdyz si to zpracuju na PC, nahazu do kosiku a az pak
pokracuji v telefonu - tak jsem tam schopen zjistit to combined delivery -
coz je super, bomba a parada.
Ted jsem si s tim chvili hral a - presne jak pisete - tak nektere veci do
toho combined strci a nektere ne. Hral jsem si i s tim prikladem, o
kterem jsem psal. Hodil jsem znovu ty 3 veci do jednoho nakupu a 'combined
delivery' ukazoval totez jak byla realita.
Fakt dekuji
Marek