Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Září 13 15:36:59 CEST 2022

Dá se tam zatrhnout "combined shipping", v aplikaci do mobilu je tam na
to záložka, na aktuálním webu už není (anebo mám starou apku, kde to
ještě je). Ukáže pak všechny, které půjdou spolu. Pokud objednáte
některou, která v tom seznamu není a přesto ji máte v košíku, tak ta
dostane CZ, pokud je levná.

Ta apka v mobilu má některé funkční zkratky, které se přes web
historicky dělaly blbě, dnes už je to lepší. Ale třeba přes web mě vůbec
nefunguje "sort by price asc", ale v apce jo.