Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Září 13 13:39:26 CEST 2022

Dobrý den,

Je to celkem jednoducé. Nemusíš to platit najednou, ale během tak dvou
dnů. Objednáš např 5 věcí. Aby se to sloučilo, tak musí být celková
částka vyšší než 10$. Čtyři věci z toho přijdou do třídícího centra v
číně během cca 3 dnů, takže to sloučí do jedné zásilky, dají tomu
LF8547298036F, dá se to dohledat na stránkách ČP, a přijde to tak do
14ti dnů. Pátou věc odeslal číňan až později, takže půjde sama. Pokud
sledovací číslo takové zásilky končí BE, jde to přes Belgii, tak to
ještě dojde, většinou tak po měsíci. Když má ale tato zásilka
CZ0000atd., tak to můžeš na 98% rovnou objednat znovu.
Teď mám z neděle zásilky označené OL9700202131F, což je nějaká novinka.
Každá má OL..F a jiné číslo. Tak jsem zvědav, jak to přijde.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora