Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Září 13 10:17:07 CEST 2022

No to slucovani zasilek by mne taky zajimalo. Kupoval jsem nedavno 3 veci
(3 ruzni prodejci), jedna z nich drazsi (cca 900Kc). Vse objednano na jeden
klik. 2 objednavky se sloucily (draha+1) a dosly cca do 10 dnu, ta posledni
se nesloucila, cca po 10 dnech skoncila v 'swiat przesylek Nysa' a od te
doby cekani az ubehnou 3 mesice a budu to moct disputovat. Rad bych
objednal hromadu drobnosti (uz asi za cca 1KKc), ale je to hromada drbek a
pokud je neslouci, tak nejspis nedojdou.
Jinak situace na me fronte: vyexpirovala prvni (z asi 6) objednavek, dal
jsem dispute a prodejce prekvapive okamzite akceptoval vraceni penez
(vsechny dispute v minulosti byly uznany az na zasah AE)
BR,
Marek