RE: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Září 13 18:49:24 CEST 2022

Měl jsem to úplně stejné. Během večera objednané 4 zásilky. 3 se sloučily a 1 ne. Ta skončila v Nyse.

Prodejce nebyl tak ochotný jako ten Váš. Při dispute navrhoval ještě počkat s tím, že termín pro dispute tím nevyprší. Dobrý pokus, ale na to bych mu fakt neskočil. Už proto, že jsem mu psal už před 2 měsíci, že zásilka už týdny leží v Nyse a patrně se ztratila. Tenkrát mi odepsal, že to je v pořádku…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Tuesday, September 13, 2022 10:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

No to slucovani zasilek by mne taky zajimalo. Kupoval jsem nedavno 3 veci (3 ruzni prodejci), jedna z nich drazsi (cca 900Kc). Vse objednano na jeden klik. 2 objednavky se sloucily (draha+1) a dosly cca do 10 dnu, ta posledni se nesloucila, cca po 10 dnech skoncila v 'swiat przesylek Nysa' a od te doby cekani az ubehnou 3 mesice a budu to moct disputovat. Rad bych objednal hromadu drobnosti (uz asi za cca 1KKc), ale je to hromada drbek a pokud je neslouci, tak nejspis nedojdou.

Jinak situace na me fronte: vyexpirovala prvni (z asi 6) objednavek, dal jsem dispute a prodejce prekvapive okamzite akceptoval vraceni penez (vsechny dispute v minulosti byly uznany az na zasah AE)

BR,

Marek