Re: OT: Aliexpress - doručování - Formulář pro neúspěšné komunikaci s Ali - Eva robotem

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Září 14 18:34:25 CEST 2022

Neuveriltelne se stalo skutecnosti. 17.6. koupeno (patek vecer), 20.6.
odeslano, 28.6. proslo celnici, 29.6. Nysa a dnes DORUCENO.
Takze vedci se pletou, i z cerne diry muze neco uniknout. A ja uz strihal
metr do dispute.
BR,
Marek