Re: OT Koloběžky - zpátky k technice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 16 00:06:01 CEST 2022

Vydrželo to cca týden a zase jsou řídítka kousek doprava.
Ale nedá se říct, že by byly uvolněný. K narovnání byla potřeba dost
velká síla a pomohlo jen na 2 jízdy. Zdá se, že se to chová, jako kdyby
tam bylo něco jako mechanickej usměrňovač, umožňující vibracím postupně
řídítka otáčet doprava.

Mezitím bylo ještě píchnutí zadní duše. Naštěstí se nepotvrdilo
všeobecně rozšířené tvrzení o náročnosti nandání/sundání pláště. Šel
snadno vydloubnout velkým šroubovákem a po zalepení duše jsem ho nasadil
zpět rukama. Celkově mi to přišlo míň pracný než na kole. Kdybych na
začátku zbytečně nesundal krytku jedný strany vidlice, bylo by to skoro
na chvilku.

PH