Re: OT Koloběžky - zpátky k technice

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 9 02:38:14 CEST 2022

Chcelo by to aj nejake globalnejsie zabery, co je co a kde. Kolobezku
nemam, ale bicykel ano :) Princip uchytenia vyzera byt podobny, hoci
bicykel nema zalamovacie riaditka. Trubka vidlice ide cez ruru kostry
hore. Vrchna skrutka dotahuje volu lozisiek. To je zrejme na kolobezke
ten zavit a matica s vyrezmi. Otocenie o otacku hore/dole len meni volu
lozisiek (vencekov). Samotne riaditka sa na ruru vidlice dotahuju tymi
bocnymi skrutkami. Niekde tam mate chybu, nieco brani utiahnutiu.
Nebal by som sa uvolnit tie 2 skrutky a potom tu maticu na vidlici uplne
odkrutit. Tym sa umozni vyvliect vidlica smerom dole. Mozno sa vysypu
gulicky, ak nie su pouzite venceky. Ale to su bezne veci. (OK neviem,
ako sa daju uvolnit tie kable). No proste by som sa to snazil rozobrat
uplne a prist veci na "kloub".

miro