Re: OT Koloběžky - zpátky k technice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 9 10:23:07 CEST 2022

Ne, foto jsem udělal po "Zkusil jsem ji vytáhnout - nešlo. "
:-)

Nakonec se ukázalo, že utažením jednoho šroubu se umožní dál utáhnout
druhý a takhle se to dá ještě mnohokrát vystřídat a teď jsem ujel asi 6
km záměrně hrbolatější trasou a zdá se už drží. K utahování použit
inbusák držený sikovkama.

PH