CAN analyzer Cando

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 12 19:26:28 CEST 2022

Děkuji velice. To je ono.

Bože, jak já to zwindovsovatění Linuxu nenávidím.
Takže všechny informace na webu o databázi usb.ids už naplatí.

Jak bylo krásné, když byl Linux ještě Linuxem (Unixem) a všechny
konfigurace byly přehledně v textové lidské podobě na jasně definovaných
logických místech.
Teď do toho vpadne  nějaký systemd a udělá z toho podobný bordel, jako
jsou ve Windows registry.
Všecko se musí dělat přes nějakou aplikaci, která někde něco nějak
změní. Nejlépe na více místech a pokud možno do nečitelné binární podoby.
Fuj!

Ještě jednu díky za rychlou a hodnotnou radu, vedoucí rychle k cíli.

PL