CAN analyzer Cando

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Září 12 18:49:16 CEST 2022

můj Debian říká:

man lsusb

...It uses udev's hardware database to associate a full human-readable name
to the vendor ID and the product ID.

a strace to potvrzuje:

# strace -v -f lsusb 2>&1 | grep open | grep udev
openat(AT_FDCWD, "/usr/lib/x86_64-linux-gnu/libudev.so.1",
O_RDONLY|O_CLOEXEC) = 3
openat(AT_FDCWD, "/etc/udev/hwdb.bin", O_RDONLY|O_CLOEXEC) = -1 ENOENT
(Adresář nebo soubor neexistuje)
openat(AT_FDCWD, "/lib/udev/hwdb.bin", O_RDONLY|O_CLOEXEC) = 3

dále man systemd-hwdb

man hwdb

Také jsem neznal.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/