Re: Hybridní měnič na síť

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Září 12 12:51:49 CEST 2022

Zdravím. Už to tady bylo, nastavení SOL a OSO. Řada měničů s různými názvy
je na jedno kopyto.
Číňana jsem nenutil, ale obešel. Mám nastavené nikoli 01-SOL (den solár,
večer síť, výpadek baterie), ale SbU, tedy ve dne solar + baterie, večer
baterie a po vybití síť, ale ta je odpojená a ze sítě měnič nebere nic,
prakticky běží trvale jako ostrov. Teprve, pokud by se stalo, že se baterie
vybijí, což se nestává, se nepřipojí měnič na síť, ale zátěže se přepnou
před měnič....
aze

-----Původní zpráva-----
From: jurp
Sent: Monday, September 12, 2022 12:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Hybridní měnič na síť

Co to dela? Treba to, ze je to v podstate On-line UPSka, takze ten menic
bezi
stale. Tedy pokud se to cele nevypne do Standby.
Jak dlouho vam vydrzi klasicka UPSka bezet z baterky kdyz ji zcela odpojite
zatez?
Tim to ale nechci obhajovat. Je to vlastne neprijemna chyba navrhu FW,
stacilo by pri poklesu odberu napr. <40W ten menic prepnout na Bypass a jit
do Standby. Ted jen jak toho cinana donutit  aby to implementoval.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.