Re: Hybridní měnič na sí»

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Září 12 13:28:31 CEST 2022

Sorry. Napoprve privatne, tak ted do konfery.

Trochu nerozumim vetam
'sí», ale ta je odpojená'
'nepřipojí měnič na sí», ale zátěľe se přepnou před měnič'

Takze menic je bez pripojeni k DS a nejakou vlastni externi detekci napeti
na baterkach si prepinate OUT stranu menice na DS?
Tzn., ze nepouzivate vnitrni Bypass v menici?

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.