Re: Hybridní měnič na síť

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Září 12 12:17:02 CEST 2022

Co to dela? Treba to, ze je to v podstate On-line UPSka, takze ten menic bezi
stale. Tedy pokud se to cele nevypne do Standby.
Jak dlouho vam vydrzi klasicka UPSka bezet z baterky kdyz ji zcela odpojite
zatez?
Tim to ale nechci obhajovat. Je to vlastne neprijemna chyba navrhu FW,
stacilo by pri poklesu odberu napr. <40W ten menic prepnout na Bypass a jit
do Standby. Ted jen jak toho cinana donutit  aby to implementoval.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.