Re: [OT] Konference obecně - bylo Hybridní měnič na síť

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Září 11 22:28:39 CEST 2022

Pod to se podepíšu bez výjimky. A jsem rád, že to tu někdo takhle napsal.
Mluví mi z duše.
Ano, někdy to zajde úplně jinam, než bylo původní vlákno, ale o tom debaty
jsou.
Původně jsem chtěl podobně zareagovat na tu výzvu admina, ale nakonec jsem
si to zakázal. Nedělá se to, ale pak mne mrzelo, že
jsem k tomu nenapsal svý...

Co je ještě technika a co ne? Ono se to dost těžko definuje a jak tu admin
zmínil to kojení úplně jsem si vybavil, jak jsem před 15 lety
opravoval odsávačku mléka a neměl jsem to s kým pořešit...

Mě osobně tu nejvíc pomohli lidé právě s úplně netechnickým dotazem při
reklamaci objednávky. Už jsem to dávno vzdal, pak mi tu nezištně poradil
jeden člen
 a ono to vyšlo.. Člověk má radost, když něco vyřeší, když už to bylo
zdánlivě zabité.

A  ano , zkušenosti jiných s objednávkami, oním SIPEM a jinými  dalšími
věci jsou opravdu k nezaplacení. Jsou to většinou vyzkoušené postupy a
fungující,
zkušenost ostatních ušetří spoustu času. Ano i ten čas  je stále dražší i
proto jsem rád, že sem lidi přispívají a najdou si tu chvíli poradit,
napsat.

Ale narovinu... mrzí mne zrovinka přístup admina, který v jednom OT
příspěvku prezentuje službu - pohlednice online ( ano, velmi  zajímavé pro
mne jako fotografa )
a v zápětí zarazí v OT netechnické věci...
Ta služba SIPO, o které jsem se tu zmínil ( a jak mne irituje ten poplatek
- z principu ) je snad podobná služba  a od jednoho dodavatele...
Nebo jsem to nepochopil, ta pohlednice se tiskne na stroji který je nový a
SIPO jede na serverech, které jsou staré?

Omlouvám se, musel jsem....