[OT] Konference obecně - bylo Hybridní měnič na síť

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 11 19:48:04 CEST 2022

Přesně tohle je ukázka toho, proč jsem velmi rád, že tahle konference
existuje.
Že se člověk i mimoděk dozví různé negativní nebo pozitivní zkušenosti z
mnoha oborů.
Zrovna tady je to z oblasti techniky, takže to zapadá do povolených témat.
Ale mně osobně přijdou zajímavá i netechnická témata.
Třeba i z úplně jiné oblasti. Například když pan Šmejkal napíše reálné
zkušenosti
z řízení menší obce nebo jiná netechnická témata. Třeba
zkušenosti/problémy se SIPO.
(uvádím příklady z poslední doby, co mě napadly)

Proto mě hodně zamrzelo, že nedávno admin vydal zákaz psát na jiná než
technická témata.
Na téhle konferenci je super, že se tady sešli chytří lidé z mnoha
oblastí, a nejsou mezi námi agresivní mlamojové.
Nikdo nikoho nenapadá, nikdo se se snaží trolit a podobně.

Když to tehdy admin napsal, tak mě napadlo zkusit dát sem výzvu, jestli
by někdo nebyl ochotný spustit nějakou
podobnou konferenci na ostatní témata. Jsou tady myslím i lidé, kteří
nabízeli diskový a přenosový prostor.
Já na to technické prostředky nemám tak se nemůžu iniciativně přihlásit.

Aby zůstala zachovaná báze kvalitních lidí (resp. aby se vyloučili
agresivní mlamojové), tak by bylo fajn
ji zpřístupnit jen těm, kteří jsou na současném list.hw.cz.
Možná by se to dalo udělat i tak, že by se jen odesílací adresa
list.hw.cz změnila na list.nejenhw.cz
a vlákno by pokračovalo vedle, kde neporušuje pravidla techničnosti.

PL