Re: [OT] Konference obecně - bylo Hybridní měnič na sí»

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Září 12 10:41:49 CEST 2022

Pokud si projdete cele vlakno zjisitite, ze jsem na lamentace na sluzby
CP dost dlouho ignoroval a pokud mozno se do nich snazim do posledni
chvile nevmesovat...

Zareagoval jsem az na tvrzeni, ze se sluzby HP nikam neposouvaji a ve
vyctu vsech moznych sluzeb byla i stara sluzba PohledniceOnline, ktera
nyni jede na nove supertiskarne (coz je sam o sobe velmi pusobivy
stroj...velmi komplexni z hlediska spoluprace SW a HW)...tim to usnulo a
pak mi za tyden pristal shodou okolnosti na stole pohled co poslala
manzelka pres tuhle sluzbu z naseho vyletu na Slapy takze jsem ho jen
nafotil a poslal sem odkaz jak to vypada...nic vic...nedelal jsem zadne
PR o kolik jsme lepsi ci horsi, drazsi ci levnejsi nez nekdo jiny....a
nebyt puvodniho mnou nevyvolaneho komentu na HP bych to sem ani nedal.

Jinak netechnicke veci se v HWnews netoleruji uz mozna 15 let co plati
tato pravidla:
https://vyvoj.hw.cz/akce-a-udalosti/nova-pravidla-pro-prihlasovani-hw-news.html

Co se tyka uvolneni diskuze...uvedomte si, ze se z toho stane bohapusta
drbarna s nekoncicima vlaknama od Sumavy k Tatram, ktera nebudou mit
naprosto zadny zaver...co chcete resit a vyresit viz vlakno o
cyklistech...myslite, ze se neco zmeni? Ze se neco stane? Stejne jako
poplatek za mail ze SIPA...dobre jedina nosna informace je, ze se
zavedl...tim to cele muze skoncit...kdo chce cist vylevani si frustrace
a organizovani odporu a hromadne ruseni SIPA na protest? Sere me tisice
dalsich poplatku vcetne toho za SIPO...tak to tu budeme vsechno resit?

Pokud budete resit problem s odsavackou mleka jako pristrojem tak je to
legitimni technicky problem ... pokud chcete resit zdrazovani Sunaru a
vpacene bradavky najdete si jinou konferenci.

Myslim, ze diskuze je zde volna pomerne hodne ...schvalne si najde kolik
prislo letos mailu uvozenych ADMIN v predmetu...nebude jich vic nez
deset odhaduji.

ADMIN