znaceni CD74hc112 / hj112 ?

wek konfera na efton.sk
Sobota Září 10 22:29:30 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

ja by som pozrel po parametroch v tabulkach, myslim si, ze nejaky rozdiel v napatiach alebo kapacitach by tam mohol byt.

A.

hezky vikend. tak jsem osadil novy io z TME(NEXPERIA) a vsechno funguje. udelal jsem fotky prubehu na vstupu, to jsou ty jehly a vystupu, signal 50:50 + cast schema zapojeni. pokud je osazen HJ112 je vystup shodny se vstupem. jen pro moji potrebu by me zajimalo, co je spatne. kdyby nekoho napadnul nejaky pokus jak odhalit problem, necham si zatim jeden pcb osazeny s chybou. https://tomik-k.rajce.idnes.cz/74HC112_74HJ112/?utm_source=notification&utm_medium=email&utm_campaign=album-created dik za info. tomik.