znaceni CD74hc112 / hj112 ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Září 10 16:25:05 CEST 2022

Myslím, že nemá cenu se tím příliš zabývat. Stalo se mi kdysi něco
podobného, posuvný registr s HC74 fungoval, s HCT74 ne (5V napájení).
Mohlo to být blbě naroutované, nějaké zákmity nebo čert ví co, dělal
jsem s tím tehdy psí kusy, ale stejně to skončilo tím, že ty obvody
prostě nejsou stejné.

Mrazík